2012-10-05 / 14:37:27 / Embedded in: Allmänt

Svar till frågestunden

Anonym: 
1. Brukar du kolla på nå andra serier än Vampire Diaries? Ja, brukar kolla på Friends och OTH
2. Vad tyckte du om säsongs 3 avslutningen?  Både bra och dålig, gillade inte Elenas val men är glad över att hon blir vampyr. 
3. Vad tycker du om Caroline? När Caroline var människa gillade jag inte alls henne, men när hon blev vampyr blev hon mycket mer självständig och tuffare!
4. Älskar Malese Jow! Kan du blogga mer om henne? :) Visst! Det kan jag göra, gillar henne också så. 
5. Hur länge har du gillat Vampire Diaries? Kanske när de höll på sända säsong 2 på tv? Ingen aning men över 1 år i alla fall. 
 
 Jess:
Vad hade du helst velat vara, vampyr, häxa, varulv, hybrid eller människa? Vampyr måste jag nog säga, även fast jag ibland nog hade velat vara människa.. 
 
 
 Anonym:
1. Vad tror du Katherine kommer säga och tycka när hon får reda på att Elena är vampyr? Hon kommer nog bli förvånad men tror inte hon gör sån stor sak av det. Julie har berättat att de har en kul grej inför Katherines och Elenas möte nu när båda är vampyrer. 
2. Vad tror du Klaus kommer säga och tycka om Elena som vampyr?
Han kommer nog bli sur och arg, ledsen över att inte ha doppelganger blod till sina hybrider.. Tror han kommer vara enormt sur på Rebekah!
3. Tror du några gamla kommer tillbaks till serien, tex, Lexi?
Har hört att någon gammal kommer tillbaks till serie, det var rykten om det, jag hoppas det!
4. Sara Canning är en av mina favorit skådespelare, kan du inte skriva mer om henne?
Absolut, det ska jag göra!
5. Kan du inte också skriva mer "Vem bar den bäst?" inlägg?
Har faktiskt tänk börja med fler sådana, så ja, det kommer nog upp
Det var några frågor till frågestunden, du/ni har en sjukt bra och snygg blogg, läser den varje dag flera gånger!! :D <3
 
 Fia:
 Jag har några frågor till din frågestund: 
1. Tror du att det kommer hända något mellan Elena och Matt?
Jo, tror jag faktiskt. Kanske inte så att de blir tillsammans men tror absolut att det kommer vara många Melena moments i säsong 4!
2. Visst har Candice haft rött hår?
Yes, det har hon.
3. Ifall hon har haft det, tycker du hon passar bäst i rött eller blont?
Hon är riktigt snygg i båda men blont tycker jag hon passar bäst i. 
4. Vart hittar du all fakta som du skriver? Söker runt på google och andra TVD bloggar. 
Bra blogg har du/ni annars!!:)
 
Hanna:
Tycker du böckerna eller tv-serien är bäst? Tv-serien.
 
Anonym: 
Kan du inte fixa en blog awards :D ? Jo, ska göra det nu nån dag!
 
 
Frågor till frågestunden:
1. Kan du ha fler sno stilen? Jo, ska försöka fixa ihop fler.
2. Tror du Rebekah och Matt kommer bli tillsammans någon gång?
Jag hoppas på det men är inte riktigt säker, isåfall om ganska länge. Tror nog att Matt kan vara sur på Rebekah nu. 
3. Gillar du Finn i original familjen?
Han är inte med speciellt mycket ju så kan inte säga något, men ja, nog gillar jag väl han.
4. Gillar du att Elena blev vampyr?
Jo, då kommer hon ihåg minnena Damon raderat. 
5. Tror du Jeremy kommer vara med mycket i serien nu?
Tror jag nog, ungefär som i säsong 3 kanske. Han kommer spendera mycket tid på gymmet har jag hört. Tror nog också han kommer finnas där för sin syster. 
 
KOL FAN &lt;3
Såg ett avsnitt med Kol idag och jag gillar verkligen han!! Undrar bara vad han heter på riktigt och hans twitter namn? :) Kol Mikaelson spelas av Nathaniel Buzolic och hans twitter namn är @natebuzz! :)
 
 
Yrla:
Gillar du nå andra skådespelare som inte är med i vampire diaries? Mila Kunis, Robert Pattinson och Johnny Depp är några favoriter.
Katherine eller elena?
Katherine.
Datherine eller delena? 
Svårt, men Delena tror jag nog. 
 
Anonym:
Vilka fler filmer har Ian Somerhalder varit med i?:) Bland annat, Lost, Smallville, How to Make Love to a Woman, The Tournament..
Fin blogg du har!!!
 
 
Molly:
Du har en as bra blogg !!!! :D <3 
har en fråga till frågestunden 
Om du varit med i serien vem hade du då velat spela ? 
Elena/Katherine eller Rebekah
 
Anonym:
har några frågor till frågestunden 
kommer katherine tillbaks?
Jajemen, det gör hon!
vem av the originals är din favorit?
Rebekah
och gillar du anna och jeremy eller bonnie och jeremy? 
Anna och Jeremy!
 
 
Sandra:
Har några frågor: 
1. Dina 5 favorit par i TVD?
Damon&Elena, Caroline&Klaus, Jenna&Alaric, Anna&Jeremy, Katherine&Stefan.
2. Hur gammal är du på riktigt?
14 år. 
3. Vilka par hoppas du kommer dansa på miss mystic falls dansen?
 Damon&Elena, Bonnie&Jeremy, Rebekah&Matt, Caroline&Klaus

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0